A month and counting....

July 10, 2006

Isk cepatnya masa berlalu.. Athirah dah pon masuk sebulan.. rasanya macam baru 2, 3 ari lepas jer dia di lahirkan.. ntah la mungkin masa yang caepat berlalu, atau aku sendiri yang di tinggalkan dek masa, yer la dah minggu lepas aku sendiri sibuk sampai tak nampak dunia.. ter kejar sana terkejar sini.. sampai anak aku dah besar pon aku tak perasan..

Pagi tadi aku bawak dia pegi cucuk (isk ntah penama cucuknya ntah... kena la sejarum.. ) masa nak pegi tu hujan punya la lebat.. emm mak tuk dia yang dukung... on the way tu lena jer dia.. pastu masa timbang kena bogel la.. tak jaga pon.. timbang punya timbang dah naik jadi 4.25kg.. waa makin bertambah berat laa.. jenuh la abah dia nak dokong.. lepas timbang tu.. dah kena suntik lak.. masa tu dia dah lena balik dah.. masa misi tu cucuk jer dia nangis kejap.. pastu tido balik... hi ntah la ank aku ni asyik tido jer masa siang nih.. masa malam dia berjaga la pulak...

?alah gambar dok tidor gak.. dah tido manjang.. apa nak buat? Posted by Picasa

You Might Also Like

0 comments