Jerubu juga jadinya...

Monday, July 17, 2006

Jerubu juga jadinya...



Hari ni sebenarnya aku ada cerita lain.. tapi aku terpanggil daengan cerita lain.. sebenarnya apa yang aku nak ceta ialah pasal pagi ni tetiba aku rasa ada jerebu lak.. dah lama tak jerebu sejak tahun lepas.. mesti korang ingatkan.. negara kita di landa jerubu.. terukkan sampai nak bergelap negara kita .. ini berpunca dari pembakaran terbuka di Indonesia negara jiran kita..
Semalam semasa bawak mem pi spital.. (dalam kol 10.00pm), on the way balik tu aku tgk langit kelabu jer.. emm pagi ni pon masih juga kaelabu.. mmg sah dah jerebu balik.. dan tengahari ni juga Siti buat pengumuman mengenai pertunangan dan perkahwinannya dengan Dato' Khalid Mohd Jiwa(?) yang 20 tahun lebih tua dari dia.. emm mungkin pasal ni lah kot jerubu jadinnya..

dan.. ini Athirah selepas sebulan 5 hari.. dah nak bukak mata.. dah pandai tgk oarang kalau bercakap dengan dia..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...