Skip to main content

Good Bye...


Woww.. terkelam kabut kami jadinya.. nak siap kan repot kembara ni.. isk isi nya tu boleh tahan plus ngan gambar lagi pastu compile kan kesemua kumpulan.. memang sarat la satu folder file tu.. sumer nyer jadi biol kat sini.. nak buat yang lain pi buat yang lain.. nak amik pen pi cari kertas... alah sumer nya tensionnnn.. semalam dah siap satu laporan draft yang siap di compile.. ari ni kena baut pembetulan.. dah jadi dua keja.. yang kumpulan lain dah leh bercuti tinggal kami jer lah.. yang dok tercatuk kat sini....

So this ada lagi sorang officer aku yang akan berenti keja.. daia keja kat tempat lain... walaupun gajinya tak seberapa berbanding kat sini tapi jawatan dia tetap.. kalau kat sini masih sambilan walaupun officer... hehh macam2 kan.. so pada dia aku wish semoga selamat berkerja di tempat baru.. jadikan lah pengalaman lama (keja kat sini ) sebagai satu iktibar, pendorong dan juga persempadanan dalam menempuh dunia kerjaya di tempat baru...

Bagi aku kat sini.. dah ada sowang PKS baru yang akan ambil tempat dia .. as aku tetap jadi macam aku.. keja di bawah orang. Apa-apa pun next week enviroment keja akan kembali normal aku rasa.. by next Wednesday aku akan bertolak ke Kl pulak bagi program Kembara di Peringkat kebangsaan.. tak banyak yang akan di buat.. hanya berjalan2 semata2..

Use to be so easy
To give my heart away
But I found that the haeartache
was the price you have to pay
I found that that love is no friend of mine
I should have know'n time after time

So long
it was so long ago
But I've still got the blues for you

Use to be so easy
Fall in love again
But I found that the heartache
It's a roll that leeds to pain
I found that love is more than just a game
Play and to win
but you loose just the same

So long
it was so long ago
But I've still got the blues for you

So many years since I seal you face
You will my heart
there's an emty space
Used to be

So long
it was so long ago
But I've still got the blues for you

Golden days come and go
There is one thing I know
I've still got the blues for you

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Salam Ramadhan

Serupa tak..?