Cuti Lagi...

Tuesday, July 11, 2006

Cuti Lagi...


Yop.. ari ni aku cuti la.. saja aku cuti.. nak bawak anak dara aku tu pi checkdoktor... nampak gayanya pusat dia tu tak nak betul2 lega lagi.. masih ada sedikit lebihan yang tanggal ari tu, emm memula aku pegi kat Klinik Kuala Sanglang pastu depa hantar mai kat SOPD Kangar.. emm bila sampai jer pas amik no giliran... masuk la ngadapa doktor tu.. pas dia belek sana.. dia cakap tak der apa2.. cuma lambat kering sikit.. dia kat biar dulu kang lepas 2 minggu kalau tak ok datangpulak.. dah siap buat appointment lagi... em tak pa lah nak buat macam mana kan .. anak tu!!!!

opss!!
Ari ni aku cuti.. besok ikut rombongan pi KL.... sampai la ari jumaat ni.. jadi hampir seminggu tak masuk keja... hurrayyy!!!!!!

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...