Perginya Sebutir bintang!

Tuesday, July 25, 2006

Perginya Sebutir bintang!


Actor Hani Mohsin dies

KUALA LUMPUR: Actor Hani Mohsin Hanafi, 43, collapsed and died at the low-cost carrier terminal in Sepang at 9.30am while waiting to board a flight to Alor Setar on Tuesday. Mohsin was traveling with his nine-year-old daughter Hani Karmila -- from his previous marriage to Datin Seri Tiara Jacquelina -- when he complained of chest pains before collapsing. Hani Karmila immediately called her mother, who rushed to the airport with husband Datuk Seri Effendi Norwawi. Mohsin's remains have been brought to hospital for an autopsy. Mohsin was the host of popular TV game show Roda Impian before his death. Thestar.Com

Al Fathihah , Buat beliau.. moga rohnya ducucuri rahmat dan berada disisi orang2 yang beriman... Em aku penah jumpa dia nih.. penah berlakon bersama.. hehh heehh tapi tak der la besar watak aku ni.. jadi tukang pacak dan penyemak skrin jer.. tapi tak semak mana pon pasal gambo aku ni lekat separuh2 jer.. kadang kadang lekat kaki saja.. kadang2 lekat tangan saja.. kalau badan pon lekat sebelah saja...

Aku pernah bersembang bersama beliau dan juga bebarapa orang pelakon lain la pada masa tu termasuk Pak Aziz Satar, Rahim Razali (dato'), dan dua tiga orang pelakon dan extra serta krew2 masa pengambaran Embun buat kat Perlis dulu... waa lama jugak aku ada kat situ.. siang malam.. tapi sempat pi keja .. walau pun mata dah jadi mata burung hantu.. jadinya ada juga kenangan dan pengetahuan macma mana owang buat filem..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...