Mini Twister aka puting beliung mini..

Sunday, July 9, 2006

Mini Twister aka puting beliung mini..


Hari Sabtu ari tu, on the way nak pi umah mertua aku..ternampak lah satu twister tu.. tak le besar twister tu.. ciput jer... emm aku cuba la tangkap gambar .. jauh jer gambarnya.. mesti korang tak nampak... pastu nak snap sekali lagi dah ilang... so aku ter ler .. pegi market kejap.. beli ikang kat mak mertua .. (hee hee baik tak aku?) dekat nak sampai market tu aku nampak ada satu lagi.. kali ni aku snap... tapi dah naik lak dia.. dapat tang ekor tu jer.. emm dah banyak tauhun aku tak nampak.. kiranya every year ada... tapi jarang la jumpa.. mungkin orang pegi laut selalu jumpa.. tak ler kuat macam kat Amerika tu.. tapi leh merosakkan bumbung rumah jugak tu... biasanya dia turun kat kawasan berair.. mak aku kata dulu dia turun angkat air naik atas.. mingkin jugak.. pasal ari dua tiga ari sebelum ni ujan lebat jer... jadi dia serap air nak ganti balik kot :) Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...