Anieq Nu'man dah boleh meniarap..

Friday, February 20, 2009

Anieq Nu'man dah boleh meniarap..



gambar terbaru
Tengahari tadi kan, masa nak balik semayang, mama Anieq repot yang Anieq dah boleh meniarap, bukan tu sahaja malahan dah tendang-tendang kaki nak bergerak ke depan, hish macam tak percaya lah baru je 3 bulan lebih, dah tu pulak debab lak sikit si Anieq nih, tapi tengok tu macam aktif dah buas macam kakak dia jugak la, tak berhenti bergerak, susah nak dok diam.. jom tengok kat sini. . 

1 comments :

kuIna Jentayutiara said...

tak lama lagi boleh racing dgn kakaknya la...

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...