Drama air mata..

February 02, 2009

Waaa.. korang jangan terpedaya dengan tajuk ini, bukannya aku yang berdrama air mata, bukan nya mem tau keluaga aku yang berdrama air mata, tapi hanya lah Roger Federer yang berdrama air mata, ia lah bila dah kalah, nak wat gena lagi kan berdrama sajalah.. ada juga boleh masuk headline kat paper, tapi aku tengok perlawanan semalam ih hebat lah, walau bagaimana pun aku tak puas tengok juga pasal ada manyak gangguan, yer lah mula tengok jam 4.30 petang, lepas tu asar lak, lepas asar kena gi amik adik Anieq kat umah pengasuh, lepas tu kena gi petrol pump, lepas tu balik dah nak maghrib, lepas Maghrib sambung tengk lak, sekali adik Anieq nangis pulak nak tido kena siap kan tempat tido sementara mama dok pujuk adik Anieq... lepas tu baru sambung pulak.. Perlawanan memang sengit, bahkan awal-awal permaianan memang aku rasa macam Federer nak menang, tapi akhirnya Nadal juga yang menang...

Errr apa ke moti pagi-pagi ceta pasal tenis nih entah lah.. aku pon tak tau.. 

(gambar ku amik dari : kosmo.)

You Might Also Like

2 comments