Skip to main content

Serba tak kena...


Hari ni, jadi serba tak kena aku jadinya, ialah bukan selalu berlaku pun... tapi sesekali berlaku, jadi serba tak kena juga la.. hmm semua ni kerana kekurangan anggota kat tempat kerja aku nih... sepatutnya aku masuk pukul 9.30 pagi... tetapi kawan aku kat bahagian dewan kena pandu van jabatan la pulak, ada aktiviti luar selama 3 hari, jadi aku kena cover  dia jaga dewan.. aku tinggalkan saja bahagian kaunter bahagian rujukan, bukan ramai sangat orang pon pagi-pagi nih.. habis function dewan, dalam pukul 11.30 pagi, aku rehat sekejap sambil cover bahagian rujukan.. lepas tu keluar makan. 

Dalam pukul 1.00 tgh aku kena cover bahagian kanak-kanak smpai pukul 2.30 petang , baru lah budak prkatikal tu datang nak cover bahagian nih, pegawai aku kat bahagian kana-kanak juga kena keluar buat aktiviti luar,  adeh la.. dalam pukul 4 - 5.00 petang, time memang agak sibuk, dah tu pulak budak praktikal tu pon dah abis masa, abis macam mana aku nak over dua-dua bahagian sekali?.. akhirnya aku tutup bahagian rujukan, aku turun bahagian kanak-kanak... 

Esok pon nampak gayanya akan jadi macam ni juga la, pagi jaga dewan, lepas tu cover bahagian rujukan, lepas tu turun bahagian kanak-kanak, lepas tu naik bahagian rujukan, lepas pukul 5 turun balik bahagian kanak-kanak... pening aku jadinya.. gamaknya bila la bos nak tambah orang ni, jenuh aku berulang alik naik turun-naik turun.... tak pe.. tak pe... stat ari rabu aku kan bercuti, ikut mem aku gi Port Dickson dan Melaka, bawak student dia gi lawatan, nampak gayanya Athirah dan Anieq pon akan ikut sekali naik bas.. ntah macam mana jadinya.. ????????

Comments

Popular posts from this blog

Assalamualaikum.. Morning...

Jom Hiking daa

Nikmat Mu ...