Pesta Buku Kembali!

Tuesday, February 27, 2007

Pesta Buku Kembali!


Nampaknya pesta buku kembali, kembali memriah kan lebri nih.. jadi buat sepanjang minggu ni aku akan terlibat dalam beberapa hari, jadi kalau aku tak online tu jangan di tanya lagi kemana aku pergi..

Kalau di kenangkan kembali, pada pesta buku yang lepas, rasanya sekarang ni dah tak semeriah dulu.. kalau dulu pengisian untuk pesta buku dah kurang padat, kurang mengancam, kurang umphhhhhhh! Mungkin juga masa yang dulu takkan sama macam sekarang, aku takkan mempertikaikan tentang orang lain, tapi rasanya diri ku sendiri.

Yerla.. dulu aku tak ada masalah nak berktiviti, tak kesah untuk kesana sini nak setup projek, dan dulu tak ramai staf.. so mana yang ada akan terlibat 102% bagi menjayakan aktiviti.. kalaumacam sekarang nih, staff ramai... pegawai pon ramai. jadi keja ponkena berbedak-bedeak la kepada orang sama. So tak rasa terlibat sepenuhnya.. akhirnya banyak goyang kaki dari buat keja.. :))

lah.. dah nak kena pi buat laksa.. kang2 sambung lah..
-------------------------
isk.. Athirah demam ari tu.. nih dah baik dah.. cuma selsema lom baik gi.. hidung masih kurang selesa.. pastu suara dia serak lagi... apa2 pon alhamdulillah dah baik.. but

You Rock Bebeh.. !! waaakakaaa!!

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...