Musim Buah : Ep 2

February 13, 2007


Emm nampak sangat aku kemaruk nak buat entry kan..? Tak per la . .kata la apa korang nak kata.. aku memang tengah sonok nak menaip dan mencurah perasaan..

Kali ni pasal harumanis.. waa nampak gaya ada potensi harumanis tahun ni, tengok lah yang berbunga, yang berputik.. sumer ada.. yang lebatnya ada dua pokok jer.. satu pokok baru dan satu gi pokok yang dah lama.... so macam mana hasilnya kena tunggu la.. pasal yang berputik pon tak semuanya akan membesar..

Aku cuba jer.. kang hasilnya terserah lah pada rejeki.. kalau ada rejeki murah.. banyak la.. kalau tak.. emm tah la..

You Might Also Like

0 comments