Skip to main content

Blogger Gathering!




Wah.. abis idea aku.. aper la aku nak citer hari ni? Sebenarnya aku kesorangan nih.. tak berteman.. sumer staf lebri dah ilang.. sudah berangkat ker Perpustakaan desa Lubuk Sire.. membuat persiapan.. untuk majlis perasmian yang akan diadakan besok.


Sementelah dah dok sowang ni, aku pon cuba dan mencuba untuk membuat entry la.. tapi kan, mana lah boleh bagi perhatian penuh.. bebudak nih ramai.. maklum la sekolah dah bukak jadi bebudak dah ramai, memasing dengan tugas memasing, tapi ada gak yang dok main game.. emm pejam mata lah ajer..mungkin depa tension kot..!


Last week ada gathering Joe Blogger yang di buat di Tmn Tasik Permaisuri kalau tak salah aku, dah tu lak jamuan dia buat secara Potluck.. emmkesahnya ramai juga diorang pergi yer.. walalupun tuan rumahnya takder.. tapi para taggers dan juga bloggers tu sanggup berjumpa sendiri dan yang aku musykil tu.. aper yer yang diorang sembang..??? :)


Aku tu tak pegi la.. cuma bestnya tu salah sorang dari yang pergi tu ada kak aku rupanya.. emm sanggup tu dia pi..


Comments

Popular posts from this blog

Salam Ramadhan

Majlis Pelancaran Karnival Membaca!

Medical Leave / On Leave