Dulu - sekali lagi.

February 12, 2007



Dulu..
Aku pernah berkata,
Aku tak mau masukkan gambar dan juga sebarang cerita pasal Athirah,
Hanya kerana, ada satu tagger tu,
Lepas tu kan aku mogok,
Dah buang gambar Athirah,

Tapikan .. betul jugak kata Kawanku tu,
Yang ni adalah blog aku,
Medium tempat aku melampiaskan kata2,
Tempat aku bertendang dan bersilat dengan diri aku,
Tempat aku buat apa saja,
Jadi buat apa aku hiraukan sumer tu kan..

Tapikan..
Aku ni orang baik.. (biarlah..)
Aku kena jaga sumer hati,
Baik para taggers, para pembaca blog, bahkan buat diri aku sendiri...
Jadi aku amik cara jalan tengah la...

Apa yang ku harap?
Jangan lah aku dicerca,
Jangan lah aku di hina,
Jangan lah aku di maki,
Hanya kerna aku meratap, kerana aku meraung kat sini...
Please la.. jangan kacau aku (.. huh ayat macma penah dengar saja..?)

Juga,
Doakan lah kami,
agar sihat sumernya..
Agar selamat sumernya...
Hanya itu pinta ku..

You Might Also Like

0 comments