Skip to main content

Yang Terindah Hanyalah Sementara

Setinggi seluas gunung dan lautan
Sejuta harapan dipertaruhkan
Beronak berliku jalan ku lalui
Selagi berupaya kuteruskan

Alangkah sukarnya memadam bayangan masa silam
Di dalam keberanian terusik jua perasaan
Tidak hentinya memanjang dan semoga jiwa ini terus tabah
Sesungguhnya saat yang terindah hanyalah sementara
Yang terpahat di dalam diri hanya kenangan dan nestapa

Tak rela kuturutkan hati
Menyesali apa yang terjadi
Andainya begitu suratan yang tertulis diazali
Biarlah walaupun kusepi
Sedih pedih dikhianati
Aku kan tetap terus mengorak langkah perjalan ini


Ahhh macam mana harus ku singkirkan kenangan ini.. sesungguh apa yan9 terjadi bukan salah dia.. malahan bukan kehendak aku jua.. entah macam mana aku nak bagi tahu owang.. tapi sesungguhnya aku memang salah langkah pada nya.. aku buat apa yang aku tak nak buat..

Comments

Popular posts from this blog

2012 ke 2018 Dah bèrbeza ke..

Musim pelam bebunga.. Tapi bunga pelam apakah ini..

Jom Hiking daa