Menjelang puasa...

Thursday, October 6, 2005

Menjelang puasa...



Hi.. emm ari ni aku sambung balik lah ye.. dah lama kau sibuk.. ada di Perpustakaan Cawangan , ari ni baru ada masa nak sambung chat.. ntah la..

Em ari ni juga dah dua ari kita berposa.. Alhamdulillah sumernye ok aje.. tapi masa sahur malam kemarin aku bersahur ngan kakak aku je.. isk ni yg buat aku betul2 teringat kat mak... kalau dia masih ada tentu masih ngan nasi lauk ikan dan kopi nya .. mana leh dia miss yang tu.. agh.. kenangan tetap kenangan walaupun emak dah pergi hidup kena teruskan jugakan..

Hari ni satu weblog aku dah kena tutup.. bukan kerana tak bayo .. tapi kerana permintaan dari tuan dia.. heh aper lah nak jadi.. ntah ler.. aku dah nak balik.. kang aku sambung...

Ni gambar masa ari tgk anak bulan tu.. sempat jugak aku kuar gi tgk sama..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...