Hujan lagi..

October 18, 2005


Erghhh.. ari ni ujan lagi.. tapi manusia kat dalam perpustakaan masih juga ramai... aku tak tau nak buat apa ari ni.. just check around internet dan emails.. aper tak nya aku dok sowang hari ni.. ina cuti... tak dak owang nak ngasuh anak... isk kalau aku gamaknya .. sapa la nak ngasuh anak aku....? haa haa ntah la aku tak tau nak jawab...

Kemain aku ada kata aku ada berita.. aku nak bagi tau.. tapi nampaknya aku tak leh bagi tau lagi... jangan marahkan aku.. kalau leh nak sangat aku bagitau.. tapi lum boleh.. sabo jer lah dulu ye.. aper yang aku leh kata .. apa yang akan aku kabo kan ni berito yang amat baik.. tak de yang tak baik .. sumernya baik.. so sabo gi lah ye...

Ni gambo depan opis aku.. basah... basah.. basahh ujan dah datang..

You Might Also Like

0 comments