Skip to main content

Sekitar Masjid Tuanku Syed Putra


Hari ini merupakan hari ke 3 Ramadhan 1426 Hijrah., aku baru je balik dari sembahyang Jumaat kat Masjid Putra, Kangar. Masjid ini adalah sumbangan dari Yayasan Tuanku Syed Syed Putra. Sebenarnya aku tak tahu apa nama sebenarnya masjid ni, tak tahu juga bila ianya dirasmikan, apa yang aku tahu masjid ini mula digunakan dalam lingkungan sebulan ni la.. emm tercapai juga hasrat aku nak melawat ke sini..

Awal aku menulis ari ni.. aku tau ari ni agak sibuk, biasa la ari Jumaat bebudak ramai kat lebri ni.. so baik aku tulis awal kang tak sempat lak..

Ari ni dengan ape la aku nak berbuka yekk... mungkin ada masakan istemewa kot? haaa haa angan2 la , sapa nak masak? sumer owang keja, balik dah kol 6.. jadi mana nak dan masak.. kena la beli aje.. isk sabo aje la..

Comments

Popular posts from this blog

2012 ke 2018 Dah bèrbeza ke..

Cuti...

Salam Ramadhan