Skip to main content

Puasa : Hari ke 27

Emm hari ni dah hari yang ke 27 Ramadhan, dan dah 27 hari kita berpose.. dan tinggal tak lebih dari 3 hari lagi nak beraya.. emm sungguh cepat masa berlalu.. berdesup ia bergerak sepantas bullet train di Jepun.. hah! maaf, tak banyak yang dapat aku coretkan minggu lepas.... entahlah.. aku dah menjadi kelu agaknya..

Emm kat umah aku dah meriah kembali.. kakak ku dari Shah Alam dah balik nak beraya kat kampung, dengan 4 orang anak nya cuku untuk meriuhkan kat rumah aku.. tapi aku masih terasa sunyi.. entah mengapa aku pon tak tahu... em tak pe lah . esok aku cuti Deepavali... Rabu kang aku keja balik mungkin aku akan sambung lagi.. ok .. chiowsss dulu...

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Oh bulan mana bintang? Atas puncak kayu ara Oh cik puan mana hilang? Dalam dapur atas para