Rempit V : Sketsa nasi Kandar..

October 23, 2008

Sketsa nih berlaku seleaps aku merempit gi amik mem kat Changloon, lepas saja amik mem perut lak terasa lapar, al maklum lah sekarang ni musim hujan, jadi sistem penghadaman amat aktif sekali, tak sempat sampai malam dia dah lapar, kami terus gi amik Athirah kat umah pengasuh terus saja gi makan kat Gerai nasi kandar tepi jalan kat Taman Pertiwi kat Seriab tuh... dan episod sketsa pon bermula.. 
Kesimpulannya, abah dan mama kekenyangan, Athirah yang kurang makan semenjak dua menjak nih berjaya menghabiskan (hampir menghabiskan) nasik kandar tuh dengan batuan mama, jadi tiga-tiga kami kenyang.. baliknya Athirah tak tunggu lama, dalam kol 8.10 dah zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... lega.. pasai esok dia kena bangun awal nak gi rumah pengasuh.. oo pasal nasi abah tu jangan bimbang.. tetap abis juga... 

You Might Also Like

0 comments