Happy birthday Umi....

October 03, 2008

Hari ni, ada sedikit sambutan Happy B'day kakak aku, he hee tak dak apa pon sagat saja buat potong-potong kek saja, hmm Athirah pon tumpang sekali menyibuk la.. tapikan dari awal kakakaku balik.. sampai dah balik ke Shah Alam... tak habis do sebut Umi.. umi.. umi... tak pon sebut Syafik, tak pon Nafis, tak pin Ammar tak pon Ayun.. hmmm sesekali balik memang lah jadi macam tu, bila balik semula 5 - 6 bulan lak baru nak jumpa lak.. hehe.. sempat la dia lupa sekejap.. he heee

You Might Also Like

0 comments