Budak selsema tu kan....

October 18, 2008

(Alah... dah lama la pulak janji nak update.. tapi tak update-update pon kan..? sebenarnya tak der cerita khusus tentang gambar nih, cuma nak bagitau yang selsema Athirah dah bertansur baiik, dia pon dah tak buat hal lagi dah, cuma akalbaru dia ni, bila nak tangkap gambar tak mau senyum... le pe hal la pulak ni kan? Tapi dia masih aktif macam tu juga... bila nak tangkap gambo , masam jer muka dia... macam-maca hal la pulok kan....?

You Might Also Like

0 comments