Skip to main content

Kanak-kanak tadika ...


kanak-kanak tadika yang riang ria.. 
Itu la, sonok aku tengok depa ni tadi.. sebenarnya aku kena gantikan kawanku yang bertugas jaga dewan, jadi kebetulan seakarang ni musim tadika nyer graduation, jadi manyak lak tempahan dewan untuk tadika punya graduation, nih tadi ada dua tadika yang buat rehearsal persembahan dan graduation day depa, sonok saja aku tengok.. 
Salah satu tadika tu lak ada taska, ataupun depa ada terima dua tiga orang baby untuk di jaga, salah sorang tu aku tengok sama usia dengan Athirah, dia punya gelagat pon dah macam Athirah,  pasal tu aku snap video nih, sambil dok bayangkan gamaknya nanti macam ni la perangai Athirah.

Comments

Madam Shah said…
Alahai cutenyer..
Bila baby nana dh kuar nnt, n dah masuk tadika..mesti camni gak kan?
Hehehe..

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Oh bulan mana bintang? Atas puncak kayu ara Oh cik puan mana hilang? Dalam dapur atas para