Hari pertama puasa

Thursday, September 13, 2007

Hari pertama puasa


Hari pertama puasa.. tak banyak yang nak diceritakan.. cuma semalam dunia dikejutkan lagi dengan gempa bumi di pulau sumatera, sedikit sebanyak pengalaman tahun 2004 bermain di fikiran. Tapi gempa bumi kali di terletak di seberang pulau.. jadi risiiko tsunami juga kurang.. tapi perintah berjaga-jaga tetap di keluarkan. dan sampai kol 3 petang ni masih terjadi gerak gempa.

Semalam bangkit sahur kol 4.15pg macam biasa, walau pun sedikit terbabas.. tapi masih awal lagi kan... time-time bersahur ni.. kenangan tetap kembali semasa emak masih ada.. ramai sikit yang bersahur.. nih dah tinggai dua orang je, mek tirah ngan mama dia tido, jadi sahur dengan angah dia jer la.. kurang selera aku.. !!
Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...