Skip to main content

Teropong Anak Bulan Ramadhan

Macam biasa bila ada aktiviti tengok anak bulan ni, aku join gak la.. tempat yang paling dekat ialah kat pantai Kuala Sungai Baru, tapi dek kerana aku pulang lambat dari keja, pastu pi pasar malam dulu, jadi aku sampai lambat, pengumuman pon dah di buat bahawa anak bulan tak kelihat.. kalau tengok keadaan cuaca pon dah leh agak dah... awan banyak sangat menutupi kaki langit, abis tu macam mana nak nampak kan.. masa aku sampai tu orang dah mula balik dah, yer lah dah Maghrib, emm tapi sempat jugak la aku snap gambar ni, sebagai bukti.

Raja Muda Perlis, mufti dan Exco Kerajaan Negeri Perlis pon dok ada gi, depa tengah makan.. so snap 2, 3 keping.. balik la.. ari dah nak ujan.

Posted by Picasa

Comments

Popular posts from this blog

Cuti...

Jom Hiking daa

Majlis Pelancaran Karnival Membaca!