Penulisan aku burukkan?

Friday, September 28, 2007

Penulisan aku burukkan?


Hi, salam, emm ini adalah entry aku ke 15, bulan ni saja.. heh banyak lak aku buat entry bulan ni, entah la apa pasal ntah.. rajin la pulak aku.. sepanjang tahun ni.. kurang sangat entry aku kan.. ada pun macam tak der je kan? Macam mana yer, apa yang harus aku jelaskan? Nak katakan aku tak der idea.. ada.., cuma masalahnya macam mana aku nak kembangkan ide untuk menjadikan satu karangan sedap orang nak baca, mudah di fahami, dan selesa untuk menambah pengetahuan.

Sepanjang penulisan aku selama ni, aku rasa kureng sangat, tak dapat memenuhi kehandak aku sendiri, abis tu macam mana orang lain nak puas hatikan? Aku penah letakkan satu garis panduan, macam mana aku nak tulis blog, macam mana aku nak gunakan ayat bagi manampakkan blog aku ni mudah untuk orang paham dan juga seronok, tapi masalahnya aku sendiri pun kurang puas hati, jadi terus la aku jadi seorang pegembara untuk mencari satu identiti untuk gaya penulisan aku.. entah la sampai bila aku kan bertemu.
Posted by Picasa

1 comments :

WanNo said...

buat karangan bahasa pasar.. cakap lepas... lagi sronok nak dibaca... tak perlu nak fikir ayat bunga2... luahkan rasa hilangkan tekanan jiwa... ;)

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...