Adeh... ape keja la aku hari ni!

Wednesday, September 19, 2007

Adeh... ape keja la aku hari ni!


Ape keja la aku nak wat,bebulan posa macam ni, nak wat aktiviti, dah tak kena turn, dah bebudak tak ramai pon, nak membaca buku, isk mengantu yang amat.. abis tu aku merayau la dari blog ke blog.. sampai la hari ni, aku dok kat blog nih http://tgazfa.blogspot.com/, aahh leh gak la layan.. dari peristiwa yang di alalui tu, ada juga tempias kenangan aku, masa sekolah dulu, masa kecik2.. masa bulan pose , dan masa lepas kawen nih.. tak per la besok aku sambung..

1 comments :

ADIEJIN said...

memang ler blog di kelu..hehe.. saja singah.. salam

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...