Menjelang Hari Besar!

November 06, 2006

Aduh,penat gila aku.. banyak keja yang kena buat, kejap angkat barang, kejap angkat kerusi, pastu lap kerusi kejap pegi sana , kejap pegi sini, lepas tu tangkap gambar sana, pastu tangkap gambar sini, sumer nya nak kena buat..

nasib baik lah bukan aku sorang yang kena buat (walaupun ada yang 'baloq liaq'..) tapi ramai staff yang terlibat, menjadi lebih meriah lagi bila semua agensi kerajaan dan swasta di gerakkan untuk menjayakkan majlis ini.. jadi aku rasa bersyukur jugak.. kalau tak mau kelam satu dunnia..

banyak nya ker hingga membawa ke malam, so aku rasa amat letih dan lelah, tapi apa nak buat keja tetap keja.. dan juga kerja tak penah habis.. walau seelok mana yang kita buat mesti ada cacat celanya.. aahh sumer dah penat so balik dulu, tinggal yang sikit2 tu, jadi esok buat finishing..

Aku balik dari lib kola dah kol satu, so sampai kat umah dah kol 1.30pg.. tapi ada lagi keja kena buat.. transfer gambar ke laptop.. dan juga recharge balik bateri.. so tambah masa.. dah kol dua lom tido..

.. ni dah ngantuk besok sambung balik.. moga2 sumernya berjalan lancar dan elok..

Pemandangan di waktu malam, menjelang hari besar..

Ringkasan peristiwa semalam,

Lembu yang baru disembelih.. pakcik ni memang aku kenal sangat, dan dia memang penyembelih lembu terlatih lagi berwiba dan banyak pengalaman


Pakcik menggodam tulang rusuk lembu.. buat sup sedap ni...


daging yang dah siap di siang dan siap utk di masak..


antara makcik2 yang terlibat menyiang daging

You Might Also Like

0 comments