Skip to main content

Di suatu perjalanan

Kadang2,

Kadang2 kita rasa kita mengerti ke semuanya,
Tapi bila kita tenung2, kita dalami semuanya ,.. akhirnya kita dapati kita tak paham apa2 satu pon...

Kadang2 kita rasa kita mengalami semuanya,
Sakit,
Pedih,
Ngilu,
Suka,
Duka,
Malah ngeri,
Tapi bila kita renung dalam2, kita pandang kiri dan kanan,
rasanya macam kita tak mengalami apa2 pon.

Kadang2 kita rasa marah,
benci,
geram,
muak,
kesal,
.. pada seseorang tu,
tapi sebenarnya..
itulah orang yang kita perlukan...

sebenarnya hidup bukannya mudah,
malahan mati itu senang sekali..

dan sesungguh nya setiap sesuatu yang terlepas.. tak akan kembali..

dan kekesalan adalah lumrah teman sepermainan kita....

ps:-
Seperti yang telah aku khabarkan.. sesungguhnya aku kekeluan, dah sangkut idea aku, tapi dek dorongan kekawan.. sampaikan apa yang aku pikirkan dan aku komenkan orang lain juga aku muatkan kat sini.. utk jadi tatapan, renungan bersama

Dan pada insan tu, satu pesanan aku, permata yang paling berharga adalah yang lama berada dalam genggaman kita, sekali hilang takkan ada penggantinya.. walau susah , walau senang sumer nya adalah ketentuanNya!
 Posted by Picasa

Comments

Popular posts from this blog

Cuti...

Jom Hiking daa

Majlis Pelancaran Karnival Membaca!