Sejenak bersendirian sesudah ber'lelah'an

Saturday, November 11, 2006

Sejenak bersendirian sesudah ber'lelah'an


Yeahh dah bebarapa hari aku tak dapat nak meblog.. aku sibuk haaa, banyak gak aktiviti yang aku terlibat.. dan lepas tu ada jugak tugas hakiki aku.. aku kena tangkap gambar juga...

so ari ni aku cuti, malahan hari khamis dan jumaat aku cuti, dan besok pon aku cuti, moga2 akan dapat memulih kederat ku yang ku cuarahkan masa hari tu... kiranya kerja hari tu macam buat kenduri la.. mula2 kena menghias rumah, lepas tu kena sambut tetamu.. lepas tu kena bekejar sana.. pastu patah balik mai sini.. kejap keatas kejap kebawah, semuanya memakan kederat aku.. ye lah walau pon makan di beri tapi time keja mmg penat la oooo....

Bermacam-macam aktiviti yang di jalan kan.. antaranya hari pertama pagi ada majlis perasmian ( huhh alahai.. ramainya orang.. hampir sumer orang pekan kola Perlis nih mai.. dengan budak IKBN, Budak2 KUKUM, budak2 sekolah lagi...) em ppenuh ruang legar kat lebri ni.. selain tu ada progrram dengan ikon.. Fauziah Nawi.. Malamnya ada persembahan kebudayaan.. dan esoknya ada program i-Play Toy Library... pastu ada ceramah.. dan aktiviti mencari maklumat, bersama ikon Chef Ismail, juga ada Piala Malaysia dan pemain bola Pasukan Perlis dan malam nya ada Forum Agama yang membawa tema Membentuk Minda kelas pertama.. dan besok tu lak ada ikon Nas Ahmad personaliti Melodi TV3 tuh... emm tu yang aku terlibat dan yang aku rasa menarik.. tapi ada lagi aktiviti lain yang di jalankan serentak.. bak kata selama 3 hari 2 Malam tu memang berpesta, bukan setakat membaca tapi juga pesta ilmu...

PSSST!! Sempat juga aku mengambil sedikit ruang bersama ikon Fauziah Nawi.. hehh hee leh aku tempet kat sini

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...