Ehh, ada lagi raya...

Friday, November 3, 2006

Ehh, ada lagi raya...


Dalam dok sibuk2 tu, aku masih lagi sempat pi beraya, bawak Athirah pi umah tok menakan dia kat Kodiang.. isk apa la aku ni.. dalam dok kalut2 sempat juga..
Lepas jer abis time keja, dalam kol 6.30, aku terus je balik, ye lah kalau aku dok ralit kang ke malaman lak nak pi berjalan.. so dalam kol 6.45 aku smp umah dan terus pergi amik Athirah kat umah pengasuh ( tok wa dia..) dan terus bertolak ke Kodiang.. smp elok2 jer masuk waktu Maghrib.. so tak der la apa sangat agenda dia, just makan2 jer, baru jer sudah makan tok ayah dia sampai.. tapi macam biasa Athirah dah tido.. , kesian Tok Ayah dia, tak sempat nak main dengan Athirah... nasib baik la pas tu Athirah bangun.. boleh la layan Tok Ayah dia ..
... dalam kol 10.30 aku balik la..

ps.. ni ada lagi gambar

Bersama Tok Ayah

sangkelu


Bersama Tok Ngah

sangkelu

Bersama Tok Nyang , Tok dan Mama

sangkelu

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...