Day 2 of six ... Jurassic World

Thursday, October 23, 2014

Day 2 of six ... Jurassic World


Day 2 of Six :

Hari kedua, tak banyak yang dapat di lakukan.. setelah semalaman makan banyak.. jadi pagi ni kena keluarkan peluh sikit.. kalau tak banyak pon. Hmm pagi ni kita mulakan dengan membaja pokok-pokok buah yang ada. Stelah hampir du bulan di tanam.. tanah tanah nya di gembur-gemburkan untuk menhidupkan kembali tanahnya.. kalau tak keras macam tu saja kan.. dah siap bagai.. bagi dulu tanah bukit yang bercampur dengan najis kelawar.. buat baja katanya.. siap sebahagian boleh mandi selepas kering peluh..


Dah siap semua, bawak pulak nih pi tebas rambut.. maklum lah dah dekat 2 bulan tak tebas panjang benar lah rambut nya.. bilah dah tebas baru lah nampak kembali empat pusaran di kepala.. entah lah ada orang koata ka;au satu pusaran kawin satu, kaalau dua kawin dua begitu lah seterusnya.. Isk budak ni ada empat.. 

Dah siap semua abag ni pon kata encem.. hah nak kata apa kernyeh sampai ke telinga la dia. Alang dah menebas si anak, abahnya tunggu lagi tak tumpang sekaki.. takut kalah dari anak abah dia pon kena ensem juga la.. tapi tak la sehensem macam si amak tu.. 


Dah hensem-hensem, come-come  belako jom kita pi jalan-jalan kat Alor Setar.. Kat Balai Seni Negeri tu, dekat dengan Balai Mengadap lama, Depan Masjid Zahir Alor Setar tu ada Pameran Dinosour ( Jurassic World).. bermacam-macam juga ada kat situ.. Dinosour2 situ pon macam hidup jer.. sungguh ohsem robot Dinosour depa.. macam real juga.. Anief cukup tak berani.. Anieq pulak mula saja takut lepas tu ok jer.. Athirah ok jer..





Enjoy aje lah the gambar.. tak larats nak cerita banyak2..
Sekian aje untuk hari ni..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...