Tahniah Ayong!

Tuesday, November 12, 2013

Tahniah Ayong!


Dah dua tiga hari dia dok peringat, cikgu suruh pi sekolah pada hari kecemerlangan nanti, lepas tu juga dia dok bagitau yang cikgu dok suruh masuk latihan terima hadiah, macam tak percaya pon ada.. dengan akai dia yang jenuh kadang-kadang jenuh juga nak tapis mana yang betul mana yang tidak samapi kan boleh letak chop dari 10 kenyataan dia hanya 3 yang boleh di pakai, yang samada dari khayalan atau tokok tambah dia sesedap rasa saja.. 

Payah juga nak percaya, bila tanya dia anugerah apa dia dapat, dia kata anugerah murid paling ceria dan banyak bercakap.. ha ha x heran la pasal tak kira sapa dia boleh sembang, baik cikgu-cikgu, gurubesar pon dia layan, malahan Tauke kantin pon dia boleh buat geng.. ramah sungguh la anak ku sorang nih.. Tapi untuk tidak menghampakan kami pergi jugak la, layan saja lah karenahnya.. 

Sampai di sekolah baru lah tau, rupanya dia dapat juga anugerah kecermerlangan, result dia ok juga lah, dia dapat 10 terbaik dla kelas dia dan no 13 dari keseluruhan dari darjah 1.. ok lah tu, bagi tahap pertama ni tak la nak mengharap sesuatu yang exellence, biar lah ...

Tahniah yer Ayong!

..hmm kan dah jadi anak manja mama..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...