Trip to Kuala Besut .. Day 2

Wednesday, November 27, 2013

Trip to Kuala Besut .. Day 2


Bangun pagi rasa sejuk je.. badan masih leth tapi nak tidur balik rasa tersangat lah malas nya.. jadi duduk je kat beranda rumah, hmm cuaca tak panas tapi redup saja.. hmm rasa macam nak jalan-jalan gi pantai lak.. dari jauh dok dengar deru ombak menghempas pantai.. Yang lain-lain masih bersantai kat tempat tidur cuma Abg Ngah jer lah yg bangun awal so ajak Abg Ngah jalan gi pantai.. tak jauh dalam 1km je jalan.. 



Tak sempat lah nak berlama-lama, tengok langit tu makin mendung saja, tapi ombak tak de la kuat sangat biasa saja.. jadi rasanya macam musim tengkujuh belum tiba lah kot.. Jadi dengan harapan balik sekejap makan-makan, boleh la bawak Athirah sama juga dengan perkakasan depa yang nak main pasir tuh.. Balik sampai umah, kena sarapan bagai.. baru nak tukar seluar, hujan turun... rosak program.. dah tu hujan seharian pulak tu..

Petangnya dah tak boleh nak pi mana maka depa pon bawak keluaq kopo lekor lagi la dengan cicahnya sekalai juga air teh panas se jag besor tu, sambil sembang-sembang sambil makan.. tiba-tiba ada juga buah Pauh (pelam la.) harumanis.. wah datang dari jauh makan pelam harumanis Kuala BEsut nih.. 



0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...