Skip to main content

Trip to Kuala Besut..

Program yang asalnya tidak dirancang, akhirnya jadi rancangan last minute.. asalnya hanya program sehari di Batu Feringghi Pulau Pinang.. tapi bila di ajak untuk berkonvoi ke Kelantan untuk makan kenuri.. jom aje lah dah nak bercuti kan , tapi kami tak follow konvoi la.. pergi awal sehari dari konvoi.. 


Kami bertolak seawal Jam 9.30pagi dari Rumahh Tok Pah , macam biasa la bawak Tok Pah.. boleh jugak tengok-tengok budak-budak kat belakang tu.. Perjalanan yang agak lancar tanpa hujan maupon kesesakan jalan.. kali ni kami redah saja Jalan Lama selepas keluar plaza tol Gurun - Jerlun-Baling -Pengkalan Hulu-Kg Raja, Kuala Besut, Singgah sebentar untuk makan di Dataran Titiwangsa dalam pukul 2.15 petang untuk makan, macam biasa juga bekalan makan di bawa.. jadi tak bimbang, juga tak payah nak beratur beli makanan.. 

Sampai di Kg Raja Kuala Besut dah pukul 5.30ptg... Cuaca elok jer tak redup tak de mendung apa pon.. malam nya tiada apa rancangan. Makan kopok lekor ngan saja la.. sambil bercerita dan makan lagi.. hmm itu jer la.. 


Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Oh bulan mana bintang? Atas puncak kayu ara Oh cik puan mana hilang? Dalam dapur atas para