Jom Baca..

November 13, 2013

Susah sungguh.. nak ajak Athirah baca buku, kalau kita suruh pon dia pegang buku dalam lima minit lepas tu terbang lah ntah ke mana.. tgk aktun kat tv la, tengok kucing la, main la.. kejap abang ngah kacau, kejap-kejap adik lah curi buku hu hu, susah sungguh...

Dok pikir la jugak macam mana la nak buat.. hmm last last bawak balik lah buku kita baca lak kat rumah... sekalai haa tengok macam mana.. 



Haaa tengok... depa pon kalut nak membaca juga.. adeh la macam ni kena selalu buat lah.. moga moga berterusan la.. kita pon kena bagi semangat juga la dengan membaca bersama depa... owh owh.. apa yang pak depa baca sampai anak-anak pon teringin nak baca sama...

V
V
V
V
V


ha ha boleh lah gitu kan..?


You Might Also Like

0 comments