Skip to main content

Takziah...

Takziah buat rakan sekerja aku, Fitri diatas kembalinya ke Rahmatullah ibunya pada pukul 3.45 petang kelmarin, dijangkakan akan disempurnakan pengembumianya pada pukul 11.0 pagi ini, semoga beliau tabah menghadapi saat2 getir dan pilu ini. Rumah Fitri ni berhampiran dengan rumah mertua aku, jadi kebetulan aku balik rumah mertua aku petang kemarin jadi sempat lah aku menziarah keluaga beliau semalam walaupun beliau tiada ada mungkin menguruskan perkara-perkara lain.. apa-apa pun semoga roh ibu beliau di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman, Amin.. Al fatihah...
Fitri dan puterinya.
Update..!!
Tengah hari ni juga aku mendapat satu lagi perkabaran sedih, ayah pada sorang lagi kawan aku, Basariah Bakar yang kini bertugas di UiTM Arau Perlis telah kembali ke Rahmatullah, kerana penyakit penat (athma) semoga beliau tabah dengan peristiwa sedih ni, juga semoga roh ayah  beliau juga di tempatkan bersama-sama orang yang beriman, takziah untuk beliau sekeluarga..
gambar lama
Gambar semasa sama-sama bertugas membuat aktiviti di perpustakaan, aktiviti lawatan ke Muzium Kedah entah tahun berapa.. dah lama daha ni.. mungkin dalam tahun 96 atau 97.. dah sepuloh tahun dah ni... 

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Oh bulan mana bintang? Atas puncak kayu ara Oh cik puan mana hilang? Dalam dapur atas para

Salam Maghrib.. Sudah² ka.. moh le balik..