Dah kerja.. tapi masih ting tong...

Thursday, January 15, 2009

Dah kerja.. tapi masih ting tong...


Pada dasarnya demam ku dah makin ok, tapi tu la.. tak stabil.. kejap ok kejap tak, mungkin pasal kena aircon.. dah tu pulak angin kat luar pon kuat dah tu sejuk jugak.. maklum lah 'winter wind' dah kembali.. dan tahun ni aku rasa agak sejuk dari tahun lepas la.. kalau dalam pukul 12 tengah malam ke atas tu memang sejuk sangat, tepaksa tarik selimut juga la.. mungkin juga demam ini berkaitan dengan musim yang bertukar.. okeh lah nanti dah ok aku sambung balik la... kepala dah ting tong nak cari bantal.. tapi di mana boleh ku dapat bantal kat opis nih.. adeh tahan je la sementara nak sampai umah... 

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...