Skip to main content

Demam.. jadi daku tidak bekerja hari ni

Entah pasai apa badan aku ni yang jarang demam (selesema tu slalu arr), hari ni di landa demam.. sejak dari malam lagi badan ku dah rasa bisa-bisa, lepas tu sakit sendi lagi, lepas berat kepala lagi, ingatkan lepas mandi sebelum subuh tadi aku lega la.. tapi rupanya sakit ku menjadi-jadi adanya, rasa malas, nak tidur saja, jadi kat pejabat tadi terus aku amik borang cuti dan isi serah kat pegawai aku.. malas dah aku nak naik gi admin, aku juga malas nak gi klinik untuk amik MC pasal dah gerenti kena tunggu lama nanti... baik lahaku tido.. kang sekerat hari dok tunggu nak jumpa doktor.. 

Moga-moga menjelang esok aku akan sembuh seperti sediakala... ok lah ciowwww 

Comments

Popular posts from this blog

Salam Ramadhan

Entri kira muat...

Serupa tak..?