Salam Ramadhan!

September 25, 2006

Salam semua! Selamat menyambut Ramadhan.. jadi tahun ni Ramadahan yang tak sama macam tahun lepas.. yah! makin berubah makin penuh warna warninya... Kalau tahun lepas aku tempuhi dengan perasaan yang tak menentu dan penuh hitam kelabu dan yang seangkatan dengannya... namun ada sedikit sirna bila wife pregnant... Alhamdulillah tahun Ramadhan menjanjikan sirna buat kami sekeluarga... aku amat bersyukur kernanya dan amat teruja akan apa yang akan aku hadapi nanti.. yang pastinya keletah si Athirah sentiasa berjaya menambat hati dan perasaan kami sekeluarga..

Emm Athirah dah pon berumur 3 bulan seminggu lebih.. emm dah nak mula meniarap tu.. dah boleh kalih badan dia walau pon masih sangkut tangan dia tetapi kadang2 tu dah ok dah... dan semalam juga aku bawa athirah paegi Pasar Ramadhan.. saja la nak tgk samada dia ok ke tak.. emm nampak gaya takder lak dia takut ke apa2 ke.. rilek jjer masa aku dok dokong dia...














Yeah Athirah dah boleh meniarap.. ni bukan di tolong tau.. dia yang buat sendiri.. dah lama meniarap lepas di angkat balik macam ni la jadinya.. dah letih... sabo je la ye nak oiiii..

You Might Also Like

0 comments