Waduhhh pancit pak.. pancit ..!!!

Monday, September 11, 2006

Waduhhh pancit pak.. pancit ..!!!



Waduh pak! pancitt!! pancit gue! Apa taknya dah setahun lebih aku tak exercise... semenjak aku kawin.. pastu sibuk ngan umah tangga aku, pastu dah dah anak.. dah lama aku tak pegi berjogging ke.. exercise apa2 ker..

Tapi hari ni.. dek kerana ada arahan bertulis (.. bertulis dan kedatangan nya di amik.. ) dan kalau aku tak pegi alamatnya kena tulis surat tunjuk sebab lagi.. ( selepas dua kali menguzurkan diri tak pegi - heh nak buat macam mana anak punya pasal la.. ) .. maka aku dengan relanya menghadirkan diri. Hehh semangat memang la semangat nak pegi.. oii dah lama tak pegi.. best la.. ! tapi aku saspen gak la.. boleh ka aku berlari balik.. ? maklum la dah tinggal lama..

So, awal nya kita mula dengan warm-up dan sedikit aktiviti kecergasan.. lepas tu baru kami berlari.. kami di tempatkan dalam 5 kumpulan lelaki dan wanita dan berlari dalai satu kumpulan la.. alah ringkasnya macam acara lumba basikal yang berganti2 tu la.. hah macm tu la kami buat.. uh perit juga aku rasa.. tapi sumer nay dalam minda kita.. jadi kena teruskan juga.. lawan dan lawan dan lawan psikologi kita..

So akhirnya sumer nya berjalan lancar.. dan cuma sorang jer yang pancit! Tu pon dah habis.. dan orang yang pancit tu
............

......

...

.....
.......
.............
...................
................
..........
........
......
....
...















nih kalau pancit maunya tersembam kat sini nih!!

bukan nya aku... haa! haa! haa! berjaya .. berjaya ... merdeka.. merdeka!!!

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...