Hujan turun.. dan athirah pon tido

September 08, 2006


Hari Ahad hari tu aku pi gunting rambut... balik tu sempat la bawak athirah pi jejalan kat tepi laut.. tapi sebenarnya tujuan utama yang pi tepi laut saja nak caari sotong goreng tepung.. punya la pilih gerai mana yang rasa2 macam sedap je gorengan dia, dah dapat gerai tu kami pi la pilih sotong.. pastu depa timabang dan pi goreng.. emm ada la dala 15 minit tunggu sotong pon sampai.. eh tgk macam kurang je .. biasanya klau 5 6 ekor sotong tu maunya penuh satu bekas plastik tu.. ni ada separuh jer.. alah macam mana lah jadi macam ni.. mungkin pasal sotong dia mengecut kot... hmmmm...

Dah mem tak puas makan ingat semalam nak pi pulak la.. nak cari kedai lain la pulak.. kot2 leh dapat murah lagi... so lepas balik keja.. terus pegi amik Athirah.. masa pi amik tu ada la ujan turun rintik2.. ingatnya ok la.. tadi ok je.. sekali sampai kat umah pengasuh athirah tu.. uajan lebat pon turun.. dan athirah pon dah tido.. so macam mana nak pegi.. kenselll la jawab dia...

You Might Also Like

0 comments