Hi anak dara ku ni... !

August 07, 2006

Nih Athirah dalam buaian baru dia kat umah pengasuh.. nyenyak lak dia tido.. kalau tak meragam dia... tapi kan ada muka macam merajuk jer... merajuk pasal aper ye..? merajuk kena tinggal kot.. yer la dah mama dia mula keja ari ni..

Emm dah lama rasanya aku tak update blog aku ni.. dah bersepah-sepah.. emm dah usang rasanya.. patutnya dah kena cat lain dah ni... tak per la lain kali la aku cat lain.. cari kaler kaler yang best sikit..

Hari ni hari pertama Athirah pegi kat umah pengasuh dia.. bagus la anak dara aku ni.. hari pertama dah membuli pengasuh dia, aper taknya nya salam perkenalan kot..? haa haa... emm masa nak bawak pi kat umah pengasuh tu.. bagus jer tido dia ( emm dia bangun awal hari ni.. macam tau2 jer nak kena tinggal.. )..

Lepas tinggal jer.. mak dia tepon la nak tanya apa khabar? Hehh dah dua kali dia melepas... adus .. pastu tak mo tido lak... meragam je.. hahh jenuh la abahnya kena pi beli buaian baru la jawab dia.. emm kempis lagi la poket abah dia bulan ni... adus... anak.. anak..

You Might Also Like

2 comments