Skip to main content

....dan... *plop*.. alahhhh..!!!!

Sesekali dalam kehidupan kita,
Dalam suatu ketika,..
Mungkin kita perlukan sedikit perhatian,
Bukan kerana kita nak dikenali,
Bukan juga nak mencari glamour...
Tapi mungkin cuma mengharapkan,
Satu pengiktirafan di atas kehadiran kita,
Dan lagi.....

..............*plop!*..

Alamak... dah blackout pulak... aduii,.. ilang abis apa yang aku taip tadi.. dan ilang abis idea aku nak curahkan... di mana la pulak aku nak cari kata2 ku tadi.. tadi bukan main berkembang idea penulisan aku ni... dek kerana blackout ini dengan idea2 aku turut musnah.Ler ape ye yang aku nak tulis tadi..?

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Pagi ni awan berlapis lapis ni hah.. setelah semalam ujan turun.. moga awan yang berlapis ni membawa seribu warna kebaikkan pada semua di pagi jumaat ini...

Vote for me...