She's Back!

Thursday, August 3, 2006

She's Back!


Emm hari ni dah masuk 56th day Athirah, dan dah tiga hari dua malam Athirah balik ke rumah... lega rasanya.. bukan apa lepas ni dia akan selalu berada bersama aku.. selalu boleh bermain dan selalu leh memerhati perkembangan tumbesaran dia.. aku rasa setiap detik tu amat berharga..kalau leh sumernya aku nak masukkan kat sini.. InsyaAllah...

Dah lama aku tak memblog rasanya.. entah sibuk juga la.. nih dah athirah pon dah balik, pasni dia kena tinggai dengan orang ngasuh emm makin terisi lak kehidupan aku.. yer la.. keja nu nak kena buat buat, yang ni pon kena jugak... pendek kata keja, keja.. keja! Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...