Skip to main content

Biru Lagi...

Hah kan aku dah kata.. aku nak update design blog ni... tapi ntah pasai apa .. tak tau nak boh color apa.. balik-balik yang aku nampak ni.. biru jer.. isk sabo jer lah.. biru mata hitam korang yer.. sementara nak ada color lain korang layan je la...

Semalam lepas amik athirah kat rumah pengasuh... balik umah dia ok jer.. dengan mama dia ok je.. tapi bila malam dia dah jaga dari tido .. dia merajuk lak.. isk pandai nyer dia merajuk.. sampai tak nak tengok muka abah dia .. puas aku pujuk sampai bawak tido lak.. isk kuat tol dia merajuk.. emm harap2 ari ni dah ok la... kalau tak jenuh la aku nakmemujuk lagi malam ni...

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Pagi ni awan berlapis lapis ni hah.. setelah semalam ujan turun.. moga awan yang berlapis ni membawa seribu warna kebaikkan pada semua di pagi jumaat ini...

Vote for me...