Aku nak jadi abah...

Thursday, November 10, 2005

Aku nak jadi abah...



akum.. hehh aku ada berita.. berita yang amat gumbira.. mesti korang ingat ada satu berita yang aku nak kasi tahu.. tapi tak kasi tahu lagi kan.. sampai sekarang teka teki tu masih lum terjawab.. tapi ari ni aku nak jawab.. tapi kalau korang tgk gambo ni mesti korang dah tahu kan.. hehh sangkelu akan dapat baby... alhamdulillah.. alhamdulillah itu yang mampu sangkelu katakan.. semalam baru pegi confirm kat spital.. ye.. dah 8 minggu .. emm dah tak sabar nak tunggu sangkecil.. ok kang sambung lagi yer..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...