Aku nak jadi abah...

November 10, 2005


akum.. hehh aku ada berita.. berita yang amat gumbira.. mesti korang ingat ada satu berita yang aku nak kasi tahu.. tapi tak kasi tahu lagi kan.. sampai sekarang teka teki tu masih lum terjawab.. tapi ari ni aku nak jawab.. tapi kalau korang tgk gambo ni mesti korang dah tahu kan.. hehh sangkelu akan dapat baby... alhamdulillah.. alhamdulillah itu yang mampu sangkelu katakan.. semalam baru pegi confirm kat spital.. ye.. dah 8 minggu .. emm dah tak sabar nak tunggu sangkecil.. ok kang sambung lagi yer..

You Might Also Like

0 comments