Gambar Kawin Lagi..

Saturday, November 5, 2005

Gambar Kawin Lagi..



Hi.. masih lagi aku cuti raya.. rasanya panjang cuti raya aku kali ni.. maklum la.. orang amik dari sebelum raya.. tapi aku amik pas raya so aku amik kesempatan la.. sambung cuti sampai abis minggu depan.. hah baru puas ati aku... so semenjak semalam aku manyak berjalan gi umah adik beradik, saudara dan kekawan.. emm sambung ari ni dah dua ari aku melilau.. apa2 pon masih ada lagi yg aku tak sempat piu.. isk kekawan, adik beradik dari belah aku dan juga wife aku... dari belah wife aku lagi la ramai.. rasa macam tak termampu nak kejar sumer.. walaubagaimana pon terpaksa la aku mencuba gak.. aper nak buat kan..? Harap ada le kekawan aku yang lum aku sampai umah dia tak marah.. sori bebanyak ler weh.. aku manyak agenda la tahun ni.. bukan aku tak ingat kekawan.. sementelah wife aku kurang sihat.. tu yang perjalan jadi semakin slowww..Ok le yang tu jer aku nak kabokan dulu.. kang karang aku sambung balik la..

Weh ada lagi pic masa aku kawin ni.. ni masa aku akad nikah.. Ya Allah masa ni hanya dia saja yang tau bertapa gementarnya aku.. Walau aku di himpit oleh member2 kamcing aku, tapi dalam ati hanya Allah saja yang tau.. dan yang penah mengalami situasi macam ni saja tau kan.. isk bukan senang oo nak terima amanah.. pada kekawan aku yang datang memberi sokongan dan dorongan berbanyak terimakasih la aku ucapkan.. walaupon aku tak sempat nak ucapkan .. hanya Allah jua yang dapat membalas jasa kalian...

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...