Gambar Kawin..

November 04, 2005


Askum... hi.. emm ni kali pertama aku dapat memblog dari umah.. akhirnya dapat juga aku access internet di umah, setelah ku korbankan sebahagian daripada gaji ku untuk pebaik komputer kat umah... dapat juga aku pebaik.. yang aku best ni dapat juga aku selamat kan beberapa gambor kawin ku haa bestnyer.. emm sekarang rasanye macam no limit aku nak akses ke sini bila bila jer..

ok la aku nak tido dulu.. dah letih gi beraya la.. seharian ni aku pegi raya..pastu balik kol 10.00 malam dah.. dah letih terus tido.. ni aku terjaga so aku guna la kejap.. heh hee..

You Might Also Like

0 comments