Alhamdulillah..... hari ke 3 dah...

July 12, 2013

Alhamdulillah.. dah masuk hari ke tiga.. semuanya masih berjalan lancar dan rancak... Alhamdulillah juga buat pertama kalinya Athirah dah berjaya berpuasa sehari... seronok juaga mama dan abahnya.. Athirah juga excited dan macam tak sabar nak meneruskan puasa.. itu malamnya lah....

Sahur pagi ni juga dia dah mula buat perangai, susah nakbangun tidur.. sampai kena tarik.. dah tu siap menangis dan kena paksa minim dan makan buah kurma.. ok jadi lah sekurangnya boleh makan juga. Moga-moga dia boleh survive hari ni.. sampai waktu berbuka hendaknya.. 

OOo ini ada sedikit cerita tentang anief.. hmm baru mula nak berani menapak.. dah Setahun tujuh bulan umur dia.. baru lah nak mula berani.. he he tak sabor je lah kan..nanti makin laju la tu..

                            

You Might Also Like

0 comments