Alhamdulillah malam pertama..

Wednesday, July 10, 2013

Alhamdulillah malam pertama..


Alhamdulillah, Dengan rahmat Nya masih lagi berpeluang untu mengerjakan ibadah puasa tahun ni. Macam biasa dah makin tua ni  sambutan nak berpuasa ni sederhana saja.... tak da lah nak meriah benor...

Tahun ni juga sekali lagi cuba nak ajak Athirah berpuasa, dan buat pertama Kali dia bangun sahur, masih mengantuk Dan tak mahu nak makan... aduhai masih belum mengerti, tak pa sekurang2 nya dia ambik berkat bersahur Kan..?

Semalam sempat jua berterawih bertiga kat masjid... Ramai juga yang datang, mungkin makan esok aka lebih ramai yg datang

Hmmm Pagi ni bangun sahur hujan turun dengan lebatnya, hmm tapi tak lama pon..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...